Thursday 10 February 2011

Fargebruken på kanalen

Vi sjefene på quizzen har 'kranglet' litt på #quiz-show-styre, de siste dagene, om fargene på quizzen.

Og etter å ha tenkt litt, så tror jeg det, at fargebruk på kanalen, må gå under kanalsjefens ansvar.

Jeg tror at vi får holde oss til 'default' farger, både på quiz-scriptet og chattingen.

Ihvertfall til vi har blitt mer varme i trøya, og fått opp en webside, og fått fler brukere og op-er osv.

Om et halvt års tid, eller noe, kanskje.

Noe sånt.

Vi får se.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nå har det jo også vist seg det, at skorpion allerede har laget nye farger på scriptet.

Som ikke var like 'glorete', som de gamle, 'default', fargene.

Så vi får kanskje ta en avstemning, tror jeg, og la brukerne på kanalen avgjøre hvilke farger, som vi skal ha på bot-quizzen.

(Beklager hvis jeg surrer litt med dette).

Vi får se om jeg ihvertfall klarer å lage avstemningen ordentlig, da.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

No comments:

Post a Comment