Sunday 6 February 2011

Opprettet kanalen #quiz-show-styre

Nå opprettet jeg kanalen #quiz-show-styre, sånn at de som har ekstra ansvar, av op-ene, kan samarbeide og være samordnede, når det gjelder å lede kanalen, og finne ut av ansvarsområder, osv.

De jeg tenkte skulle være på den kanalen var meg, john_cons aka. cons, som er kanalsjef, (og bloggsjef og bot-sjef), og skorpion, som er scriptsjef, og OldGnom, som er spørsmålsjef.

Så blir det kanskje enklere å få samordnet arbeidet, med å få kanalen opp å kjøre igjen, tenkte jeg.

Og da slipper vi det, at jeg og skorpion, babler om #quiz-show-ting, på #blablabla, som er min chatte-kanal, for meg og mine kjente.

For det blir kanskje litt dumt, har jeg tenkt.

Jeg hiver inn boten min Einstein2 på #quiz-show-styre, ihvertfall midlertidig, så får vi se hvilke boter som havner hvor, etterhvert.

Jeg hadde tenkt at hvis quiz-boten henger på #quiz-show-styre da, og eventuelt andre boter som de som er i styret eier.

Noe sånt.

Jeg skal få betalt regninga, for blablabot, på tirsdag.

Så burde quiz-boten være oppe igjen, rundt midten av neste uke.

Så beklager jeg at det har vært problemer med selskapet som eier shellet til blablabot, (dvs. Bouncer4You), men de ga så kort frist, for å betale for år 2, for blablabot-shellet, så de tok meg litt 'på senga', må jeg innrømme.

Og de var veldig firkanta, og ville ikke høre, når jeg fortalte dem at jeg fikk penger på førstkommende tirsdag.

Og de kom også med noen rare trusler, (som de kansje har i Tyskland), i tilfelle jeg betalte abonnementet for bot-shellet, for sent.

Så det virker som at jeg er 'stuck with' det bot-shellet, så da kan jeg jo like gjerne la quiz-boten ha det shellet, mener jeg.

Siden jeg har hatt mye artig på #quiz-show, på 90-tallet, så kan jeg sponse bot-shell for quiz-boten nå, tenkte jeg.

Selv om jeg er arbeidsledig.

Siden det bare koster rundt 100 kroner i året og.

Så jeg håper det er greit at vi starter med denne irc-kanalen, #quiz-shows-styre, for de som er i #quiz-show sitt styre, (dvs. kanalsjef, scriptsjef og spørsmålsjef).

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment