Friday 4 February 2011

Oppdatering

Jeg har snakket med scriptsjef skorpion, (på #blablabla), og blitt enig med han, om at script-sjefen får lov å skrive direkte på denne bloggen.

Av praktiske hensyn, sånn at det slipper å gå via meg.

Og også hvis vi får en spørsmålsjef, så vil også denne få det privilegiet, at den får egen forfatter-konto, på denne bloggen, (tenkte jeg).

Siden disse ansvarene, scriptansvarlig og spørsmålansvarlig, medfører en del ekstra heft, som vedkommende som har den jobben, også vel burde få noe slags ekstra anerkjennelse igjen for også kanskje, (eller hva man skal kalle det).

Og også av praktiske grunner, så er det vel praktisk, at scriptsjef og en eventuell spørsmålsjef, får skrive direkte på bloggen.

Jeg har også vært inne på tanken, om op-ene også skal få skrive rett på bloggen.

Men det er kanskje ikke noen spesiell grunn til det?

Både op-er og de vanlige brukerne kan jo skrive kommentarer på bloggen.

Men jeg tenkte jeg skulle ta en høringsrunde, med alle de som nå har fått op på #blablabot, om alt funker med pålogging osv.

Så da skal jeg prøve å få tatt opp noen andre spørsmål, om denne bloggen osv., i samme slengen.

Jeg har også planlagt å slenge inn på StatCounter, (et tracking-cookie-program), på denne bloggen, for da får jeg sett om noen leser denne bloggen, i det hele tatt.

Jeg får da også mulighet til å publisere statistikker, over antall lesere på bloggen, osv.

Jeg har også vært inne på tanken om en avstemning, for å finne ut om kanskje blablabot, er et dårlig navn, på quiz-boten, kanskje Quizzie, eller Quizzie2, hadde vært bedre?

Vi får se.

Jeg kan prøve å også ta opp det, i den samme 'høringsrunden', med de forskjellige op-ene, som jeg har tenkt å prøve få startet på, en av de nærmeste dagene.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog aka. john_cons(/_cons)

No comments:

Post a Comment