Wednesday 2 February 2011

Nye op-er

Følgende har takket ja til å bli addet som op-er, på quiz-boten, (blablabot):

- Frode

- OldGnom

- IN-utero aka. fjarle

- skorpion

- john_cons

- Sneball

- Urb4n

- Takapa

- ndugu (senere degradert og bannet pga. take-over)

Disse skal være addet i boten nå.

(Vennligst si fra hvis noe ikke funker, og jeg har knota.

Eller hvis det er noen som er op, som jeg har glemt å adde på boten, eller skrive opp i denne bloggposten.

Er litt nybegynner på det her enda, dessverre.

Men men.

Tjaden takket forresten nei til å være op, for å ta med om det og, som en formalitet.

Bare sånn at jeg skriver opp hvem jeg har snakka med om dette, for det gikk nesten litt i surr for meg, med alle nickene, (og hvem som jeg har addet på boten), nå tidligere i dag, husker jeg.

Men men).

Da håper jeg at jeg husker riktig, hvordan dette var.

Jeg op-et også plan9, siden han vel har vært på quiz-show, siden starten.

Men har ikke fått addet han i boten, for jeg har ikke fått noe svar, på msg.

Har også spurt plan9 om et tidligere quiz-script, fra Quizzie sine dager.

Men har ikke fått noe svar enda.

Det er fortsatt en bug, i quiz-scriptet, sånn at alle kategorier kalles 'kjemi' vel, men det skal skorpion se på, som er script-sjef.

Jeg er web-sjef, men jeg har bare begynt å lage denne bloggen først.

Så jeg får si blogg-sjef da.

Kanskje det blir en ordentlig web-side senere, hvis det trengs.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment