Sunday 6 February 2011

Jeg lastet opp en sikkerhetskopi, av quiz-show-blogg, på johncons.org. (Det finnes jo en del om kanalens historie mm., på bloggen, så last gjerne ned)

sikkerhetskopi quiz show blogg

http://johncons.org/sikkerhetskopier.html

PS.

Som blogg/web-sjef, på #quiz-show, så tenker jeg det nå, at #quiz-show muligens også burde ha sin egen nettside, hvor man kunne lastet opp sånne sikkerhetskopier, osv.

Så på lang sikt, så ser jeg nok for meg et eget nettsted, for #quiz-show, (sånn som jeg vel også mener å huske at fantes i 'gamle dager', styrt fra noen av op-ene fra NTNU, eller noe, vel?).

Grunnen til at jeg laster opp en back-up av quiz-show-blogg, er at jeg vet, siden jeg også er 'rettighets-blogger', at blogger noen ganger kan ha en lei tendens, til å bare plutselig forsvinne.

(Selv om jeg må innrømme at Blogger har vært ganske sikre.

Jeg kan ikke huske at jeg har hatt noen Blogger-blogger, som har blitt slettet, for å si det sånn.

Men atskillige andre, på blogg.no vel, og trykker.com vel, og en blogg i Danmark vel og, og vel en her i Storbritannia, har blitt slettet, uten noen god grunn, sånn som jeg har sett det, ihverfall).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

No comments:

Post a Comment